Leveringsvoorwaarden kadobonnen en Loyalty Cards

Kadobonnen

De bestelde kadon(nen) worden per reguliere post, zonder verzendkosten binnen maximaal 48 uur verzonden naar het opgegeven verzendadres.

De bestelde kadobon(nen) zijn voorzien van het bestelnummer. Indien de bon niet wordt ontvangen op het opgegeven adres kan dit per mail (info@massagecompany.nl) worden aangegeven. Op dat moment zal er nieuwe bon, voorzien van hetzelfde bestelnummer worden verstuurd.

De ontvanger van de kadobon(nen) kan via de online agenda op www.massagecompany.nl/afspraak-maken maken. Deze duur van de afspraak kan gelijk zijn aan de waarden (in tijd) van de bon(nen), maar mag ook langer zijn. Het verschil kan na afloop van de behandeling per pin of betaalverzoek worden voldaan. Een kortere afspraak en restitutie kan niet.

De ontvangen kadobon(nen) dient deze mee te nemen wanneer er een afspraak ingepland. Deze wordt ingenomen na afloop van de afspraak.

De kadobon(nen) kunnen voor ieder type massage worden gebruikt.

Slechts in zeer uitzonderlijke gevallen kan de bestelde bon, of de bestelde bonnen worden geretourneerd en het betaalde bedrag worden gerestitueerd.

Loyalty Card

Loyalty Cards (LC) zijn geen fysieke producten. Na bestelling van een LC van 25, 50 of 80 minuten wordt dit geregistreerd in onze administratie onder naam van de begunstigde.

De prijs bedraagt 5 x de waarde van de massage van 25, 50 of 80 minuten. Na bestellingen worden er 6 behandelingen geregistreerd op naam van de begunstigde. Na iedere afspraak wordt er 1 afgeboekt. 

Er mag gevarieerd worden in het type behandeling, als de duur maar gelijk is aan de bestelde LC.